01 august 2012

CELE MAI IUBITE - EA !

click,pls!
Dragele mele, azi m-am gandit sa va arat care sunt produsele Oriflame cele mai iubite de catre voi, cele care sunteti familiarizate cu Oriflame.

NU mi-o luati drept o aroganta sau megalomanie, dar eu nu-s printre acele distribuitoare care lauda produsele noastre, ca nu mai sunt altele pe lume mai bune, mai frumoase, mai ieftine s.a.m.d.

Dar sunt suficiente produse ORIFLAME de care personal sunt incantata iar in sinea mea mandra! 
Exemplu, acest ulei multifunctional din foto, extrem de bun pentru...de fapt te intrebi pentru ce nu e bun?! Piele, par, maini, unghii...Pai de ce si cum? Simplu, este extrem de bogat in vit.E! 

Trageti o vizita cu mine in ...galeria pasiunilor EI !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Scrie-mi ceva...